Deși Email Marketing este un mod de promovare ce se folosește de mult timp, pe parcursul anilor a început să își piardă din notorietate, în detrimentul rețelelor sociale. Deși s-a întâmplat asta, business-urile mari nu neglijează această metodă, ci se folosesc de ea în continuare, fiind încă un pilon important pentru multe brand-uri.
Importanța Email Marketing-ului
Probabil te-ai întrebat cum te-ar putea ajuta în afacerea ta email marketing-ul și ce beneficii îți poate aduce. Aceasta modalitate are un Return on Investment foarte mare, asigurându-ți aproximativ 44 euro pentru fiecare 1 euro investit – conform Hubspot.
Cum construiești baza de date pentru Email Marketing?
Aceasta poate părea cea mai dificilă parte, dar după ce începi să-ți conturezi o bază de date, devine mai ușor. Cel mai important lucru cu care trebuie să pornești în minte este că oamenii se abonează la newslettere pentru a primi ceva în schimb – o informație, un discount, o resursă. Mai pe scurt, oamenii vor să aducă un plus de valoare în viața lor prin această abonare.
- Adaugă Call To Action pe website
Acesta este ideal pentru articolele de pe blog, de exemplu. Dacă ai un articol foarte citit, poți adăuga un Call To Action la final – poate le poți oferi un curs gratuit pe care-l pot descărca. Trimite-i către formularul de abonare. Dacă nu poți oferi aceste resurse, poți încerca cu un Call To Action foarte des întâlnit – “Abonează-te la newsletter-ul nostru!” – deși rata de abonare în acest context este destul de mică.
- Pop-up de abonare
Deși pot părea enervante dacă sunt multe sau dese, acestea pot fi un pilon important pentru baza ta de date. Poți încerca diferite pop-up-uri – de exemplu: un pop-up care să apară după o anumită perioadă petrecută pe website, după ce parcurge un anumit procent din website, când revizitează website-ul etc.
- Spune-le ce le poți aduce în plus
Oamenii se abonează la newslettere în schimbul a ceva – poate o informație, o resursă, un discount, un cadou. Spune-le cât de des poți care e plus valoarea pe care o poți aduce tu și care-i motivul pentru care ar trebui să se aboneze la newsletter-ul tău.
- Promovează-ți newsletter-ul pe Social Media
Poate ai mai mulți urmăritori acolo care s-ar bucura să primească mai multe informații de la tine. Poți menționa în câteva postări ce beneficii pot avea, abonându-se la newsletter-ul tău!
- Adaugă un link de abonare în semnătură
Probabil trimiți multe email-uri – te-ai gândit că și oamenii cu care comunici ar putea fi interesați de ceea ce oferi în newsletter? Poți încerca asta!
Idei de content pentru Email Marketing
- Ce produse noi ați lansat;
- Promoții și oferte;
- Informații despre utilizarea produselor voastre;
- Testimoniale;
- Întrebări primite frecvent;
- Studii de caz;
- Despre evenimente viitoare;
- Știri din industrie etc.
Ce trebuie să conțină un email?
Nu uita ca înainte să trimiți un newsletter să verifici dacă acesta conține următoarele: titlu și text de preview, imagini, Call To Action, butoane de Social Media și buton de dezabonare.
Sperăm că acest articol te-a ajutat să ai o viziune mai amplă asupra E-mail Marketing-ului și că acum ești pregătit pentru a începe asta în business-ul tău! Dacă ești în căutarea unui partener care te poate ajuta cu Email Marketing pentru afacerea ta, agenția de marketing Marketiu se ocupă cu acest lucru!