
O afacere care castiga mii de euro inca din primele luni ale afacerii poate parea un mit. Insa nu si cand esti pe calea cea buna si stii cum sa-ti gestionezi afacerea. Iata, a fost suficient o simpla pandemie pentru a se vinde milioane sau chiar miliarde de produse sanitare!
Asadar, atata timp cat afacerea ta este gandita corespunzator si manageriata pe masura, garantat poti scoate profituri considerabile din aceasta. Bineinteles, nu e o reteta universala care sa-ti asigure un astfel de succes de zile mari, insa nici nu trebuie sa pornesti gresit pe premiza ca tu nu vei reusi, actionand in consecinta. Nu! Minunile nu se intampla atunci cand stai cu mainile in sani, ci atunci cand muncesti din greu ca sa faci afacerea ta sa produca peste asteptari. Vrei si tu sa incerci sa castigi mii de euro inca din primele luni ale afacerii tale? Iata cateva idei la care poti apela.
- Extinde-ti “gama” de clienti
Poate fi o idee extrem de ingenioasa sa deschizi un business exclusiv pentru persoanele care nu duc lipsa de bani, oferindu-le servicii sau produse pentru clasa de top a rangului financiar. Insa, de cealalta parte, trebuie sa te asiguri ca beneficiezi de acest public tinta sau ca ei vor fi disponibili sa investeasca pe masura in afacerea ta.
Astfel, o gama mai vasta de produse si servicii ar putea avea mai mult succes, mai ales in perioada in care traim. Poti si sa-ti extinzi piata de cumparare optand de exemplu, sa importi sau sa creezi noi produse si servicii pe care de ce nu, sa le oferi la nivel international.
- Extinde-ti afacerea
Un alt lucru pe care-l poti face cu investitii minime e sa-ti extinzi afacerea, dar nu neaparat la propriu, fizic, mai ales ca afacerea ta e inca in fazele incipiente. Insa, poti de exemplu sa deschizi un magazin online cu acelasi profil de activitate intr-o alta tara unde exista cerere de cumparare, ce poate avea potential din punct de vedere al domeniului de activitate. Ulterior iti poti cumpara chiar si un depozit sau un sediu in respectiva tara, daca lucrurile merg asa cum ai visat. In mod evident, strainii vor fi mult mai usor de convins printr-o serie de strategii de promovare, sa investeasca in afacerea ta, mai ales daca oferi produse si servicii relativ sub media financiara a pietei.
- Ridica standardele in materie de promovare
Promovarea firmei tale este cu si fara poate, cel mai costisitor, dar si cel mai important aspect dintre toate. Pe cat de multe beneficii iti poate aduce o reclama buna, pe atat de multe dezamantaje iti poate oferi o reclama proasta. Asadar, daca nu ai skill-urile necesare, apeleaza la profesionisti. Investeste astfel in imaginea ta, promovandu-ti produsele offline si cu precadere online, dar nu ezita nici sa te inscrii intr-un director de firme local sau national, de ce nu, chiar international. Iti poti cauta inclusiv o serie de parteneri in acest mod, dispusi sa cresteti impreuna si sa beneficiati de un profit mai crescut.