
La data de 1 aprilie, contractul încheiat între Primăria Constanţa şi SC Litoral Connect SRL pentru serviciul de transportare şi depozitare a maşinilor parcate neregulamentar va expira.
Serviciul a fost prestat timp de doi ani de către SC Litoral Connect SRL şi a fost (este) unul dintre cele mai controversate contracte atribuite de autoritatea locală, din cel puţin două motive. Primul: niciun leu din cei 600, cât încasează firma pentru ridicarea unei maşini parcate neregulamentar nu ajunge în conturile primăriei, deci nu se întoarce în beneficiul locuitorilor, prin crearea de locuri de parcare sau alte beneficii. În al doilea rând, firma care ridică maşinile a fost acuzată în mai multe rânduri de abuzuri, atât de constănţeni, cât şi de către turişti. Constanţa suferă din cauza lipsei locurilor de parcare, iar oamenii acuză faptul că hingherii de maşini stau la pândă pentru a interveni la cea mai mică greşeală“, se arată într-un comunicat de presă semnat de Andrei Popescu, preşedintele ACIA (Asociaţia Constanţa Ia Atitudine)
Întrebarea pe care o ridică ACIA este ce anume se va întâmpla ulterior datei de 1 aprilie şi critică încă o dată administraţia publică locală pentru ceea ce asociaţia numeşte „lipsă totală de transparenţă“. „Şi contractul iniţial cu SC Litoral Connet a fost încheiat fără nicio dezbatere publică, deşi este un subiect care îi interesează pe toţi constănţenii. Mai mult, sumele încasate de această firmă privată au rămas în conturile acesteia, fără ca niciun leu să fie folosit şi în interesul constănţenilor“, menţionează Popescu. În final, el îşi exprimă speranţa ca primarul Radu Mazăre să nu dubleze sau să tripleze suma percepută pentru serviciul de transportare şi depozitare a maşinilor parcate neregulamentar.
Potrivit SEAP, până la acest moment nu a fost publicat un anunţ de intenţie privind achiziţionarea serviciului de transportare şi depozitare a maşinilor parcate neregulamentar în municipiul Constanţa.
There are no comments at the moment, do you want to add one?
Write a comment