Termenul de optimizare a motorului de cautare (SEO) inseamna toate acele activitati menite sa creasca cantitatea de trafic pe care o primeste un site web de la motoarele de cautare.
Activitatile SEO se incadreaza in general in: optimizarea site-ului, pozitionarea motorului de cautare, realizarea de campanii si activitati de marketing web si de motoare de cautare, desfasurarea de campanii si activitati legate de popularitate, campanii si activitati legate de cuvinte cheie, publicitate (publicitate Pay Per Click), urmarirea Web si analiza Web (analiza statistica a datelor si optimizarea ulterioara a site-ului pentru a imbunatati randamentul investitiilor), realizarea campaniilor si activitatilor de Social Media Optimization si Social Media Marketing.
Este cea mai buna tehnica de evidentiere a propriului site, iar metoda functioneaza chiar foarte bine, iar Adsem ofera cele mai bune servicii de optimizare seo. Povestea Adsem incepe in 2014, avand de la bun inceput scopul de a imbunatati serviciile de marketing online. Telul echipei este atins de fiecare data, deoarece personalul Adsem este format din profesionisti competenti, cu notiuni clare despre ceea ce inseamna marketing-ul online.
Pentru cei la inceput de drum, o agentie de marketing online este cea mai buna investitie, deoarece serviciile profesionistilor precum cei de la Adsem pot aduce schimbari mari chiar de la prima luna de colaborare.
Pe langa popularitatea serviciilor de optimizare SEO, se incadreaza si metoda cu campanii PPC. Sistemul Pay per Click (PPC ) va permite sa plasati anuntul platit in motoarele de cautare, chiar acolo unde potentialii clienti cauta produse sau servicii pentru a cumpara.
Dezavantajul PPC, comparativ cu indexarea naturala, este ca trebuie sa platiti pentru a fi vizibil. Avantajul este ca acest sistem va permite sa fiti vizibili chiar si intr-o ora.
A continua cu PPC inseamna inregistrarea in sectiunea cuvenita a motorului de cautare. Cel mai adoptat sistem PPC este cel al Google AdWords, adica selectarea cuvintelor cheie care privesc produsele vanzatorului, crearea unui anunt si asteptarea sosirii clientilor.










