Dacă am sta și am analiza extrem de obiectiv un creator de modă, putem spune că el este un individ care a plecat de la un concept basic (un element vestimentar sau un obiect) pe care l-a contextualizat după o viziune și creativitate proprie. Deci, într-un sens foarte simplist, dar adevărat, creatorul de modă este un individ care-și „personalizează” creativitatea pentru mase. Dar, evident, el rămâne în continuare un om al artei și un om care face artă.
Arta a suferit de-a lungul secolelor mai multe schimbări radicale de înțeles și a dus la multe teorii estetice, de aceea, în mare, se poate spune că nimic nu poate fi o operă de artă, fără ca cineva să-i acorde acest statut. Cu alte cuvinte, un business de personalizări nu este el în sine o artă, dar devine artă odată cu aplombul clientului care-și dorește un X obiect personalizat după o viziune proprie. Business-ul nu este lipsit de creativitate, imaginație si viziune, doar că, aceste 3 elemente nu vin de la afacere în sine, ci vin de la client. În această situație, clientul devine „omul artei”, deoarece el acordă „un anumit staut” și o anumită însemnătate tricoului personalizat sau puzzle-ului magnetic personalizat, spre exemplu.
Reconstrucția socială de astăzi, tradusă ca o paradigmă tehnologică, acordă liberă exprimare atât vizual, cât și palpabil, a aprope oricărei idei, spre exemplu prin intermediul unui puzzle personalizat magnetic. Puzzle-urile există în societăți de mai bine de 400 de ani, în continuare sunt un bun mijloc pentru copii și adulți să le folosească în scop recreativ, dar și ca mijloc pentru dezvoltarea cognitivă.
În prezent, datorită avansului tehnologic, un puzzle personalizat poate fi un diferit și plin de însemnătate cadou. În câteva minute, cei de la Copyzone, pot crea un puzzle personalizat magnetic cu poza preferată de cuplu a clientului și să mai fie și în formă de inimă, deoarece vine Valentine’s Day.
Industria textilă este arhiplină, uzată, secată și comună, în cele mai multe cazuri. Se aude tot mai des faptul că „nu mai ai ce să cumperi” și că „toate arată la fel”. Multe business-uri de haine au început din motivul suprasaturației de kitsch-ul tot mai pregnant în această industrie.
O alternativă poate fi apelul la o firmă de personalizări, precum Copyzone. Orice idee, model, print, text sau chiar toate la un loc, pot fi brodate / imprimate / cauciucate pe tricouri personalizate albe sau colorate. Originalitatea poate fi imprimată de către cei de la Copyzone pe orice tricou (orice culoare), fiecare client fiind propriul „om al artei”.
Indiferent că este vorba despre un obiect achizițioant pentru propria persoană sau un cadou pentru cineva drag, orice idee originală și creativă poate fi redată de Copyzone pentru a crea un element (tricou, puzzle, cana, perne etc.) distinct față de ceea ce se găsește la magazinele de duzină.










