Criteriul National

Crearea unui magazin online la cheie

Crearea unui magazin online la cheie
noiembrie 13
15:32 2019

In prezent, crearea unui magazin online a devenit o metoda eficienta si inovativa pentru cei care sunt pasionati de domeniul vanzarilor, astfel incat in acest fel au ocazia sa isi faca cunoscute produsele intr-un mod eficient, ilustrativ si de ce nu, personal.

Sa vedem care sunt aspectele de care trebuie sa tineti cont in momentul in care v-ati decis sa va creati un magazin online.

1. Definirea afacerii

Primul pas este sa stiti intotdeauna ce vreti sa faceti. Ceea ce inseamna ca in primul rand trebuie sa va stabiliti cat mai precis publicul tinta. Mai exact, trebuie sa stiti cu exactitate carui public va adresati in principal. De asemenea, trebuie sa luati in considerare anumite piete de nisa – unele exemple includ magazin online de articole de imbracaminte pentru femei de dimensiuni extra-large, sau echipamente de munca pentru femei si gravide. Trebuie sa va alocati timp in a studia atat concurenta cat si profilul general al clientilor pe care ii vizati. Trebuie sa fiti atenti asupra dorintelor clientilor si sa incercati sa le oferiti ceva ce ii va determina sa aleaga magazinul dvs. online, in loc sa mearga la un retailer sau la un hipermarket?

2. Cercetarea pietei

Trebuie sa stiti foarte bine care este concurenta de pe piata pe care doriti sa intrati, cine sunt acestia si cum is prezinta ei magazinul, cum il promoveaza si ce comercializeaza. De asemenea, asa cum am mai spus, este foarte important este sa intelegeti ce anume isi doreste clientul dvs. si sa incercati sa-i oferiti exact ceea ce si-ar putea dori. Ideal ar fi sa va abonati la publicatii prin care sa invatati cat mai multe despre modalitatile eficiente de a vinde in mediul online si, mai mult decat atat, sa aflati ce fac, in domeniul marketingului online si al publicitatii, marile companii care au succes in acest domeniu.

3. Crearea unul design atractiv

Unul din cele mai importante aspecte in ceea ce priveste crearea unui magazin online este partea grafica si interfata cu clientul. Astfel, pasii de care trebuie sa se tina cont cu precadere sunt:

  • In urma informatiilor pe care le furnizati despre proiect, compania de webdesign va realiza o prima macheta grafica, in programele de editare grafica de care dispune;
  • Ulterior, macheta grafica va va fi trimisa, pentru a oferi un feedback fie ele pozitiv sau negativ. Odata cu acesta, trimiteti si eventualele obiectii sau modificari pe care le doriti.
  • Dupa realizarea modificarilor trimise, si dupa ce veti accepta macheta magazinului, se va intocmi, in cele din urma, macheta grafica finala, de multe ori denumita si sablonul  grafic al magazinului sau template-ul magazinului.

4. Configurarea magazinului online

Dupa parcurgerea pasilor mentionati anterior, urmeaza instalarea platformei de magazin online pe site-ul de gazduire, pe care compania la care ati apelati vi l-a oferit. Urmeaza instalarea aplicatiilor aferente pe platforma si configurarea magazinului pentru o functionalitate optima. Intotdeauna sa testati toate functionalitatile cerute si instalate, pentru a avea certitudinea ca magazinul functioneaza corect.

5. Personalizarea magazinului online

Avand in vedere faptul ca totul a decurs ca pe roate, urmeaza ca magazinul online sa fie personalizat conform dorintelor si planului dvs. Ce inseamna asta?

  • Plasarea unei sigle care sa va reprezinte, eventual si a unui slogan atractiv si unic.
  • Structurarea catalogului de produse pe sectiuni usor de inteles si accesat – daca vindeti sosete, de exemplu, nu va doriti ca accesarea sectiunii de sosete sa se faca dupa cinci click-uri pe diverse link-uri, ci dupa cel mult un click.
  • Plasarea produselor in catalogul de produse al magazinului online, cu toate informatiile disponibile afisate, pe cat posibil, direct pe pagina de produs.
  • Crearea de oferte speciale si reduceri, eventual coduri promotionale sau alte unelte de atragere a clientilor in noul magazin online.
  • Nu in cele din urma, personalizarea tuturor mesajelor trimise prin email clientilor sau afisate pe ecran acestora, pentru a fi in armonie cu numele si grafica magazinului online.

6. Finalizarea magazinului online

Astfel, magazinul dumneavoastra online este aproape gata. De ce aproape? Pentru ca mai ramane ca magazinul online sa fie lansat pe piata si publicul dvs. tinta sa afle de lansarea lui, iar acest pas presupune actiuni de marketing si publicitate care nu fac obiectul acestui scurt ghid de creare a unui magazin online, desi este un pas la fel de important ca si crearea magazinului, in sine.

Despre autor

IWS

IWS

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

http://buyabilify.us.com/investasi-lanjut-pastikan-bahwa-awal-judi-slot-dapat-dimainkan/

http://www.ultraboost.us.com/gagasan-alek-stasiak-memenangkan-gelang-kedua-tahun-wsop-judi-slot-berjalan/

http://www.supreme-clothing.us.com/saat-bermain-judi-slot-kita-sudah-alami-dealer-baik-serta-jelek/

http://www.hermes-belt.us.com/spesifikasi-runner-up-acara-utama-world-series-of-judi-slot-darvin-moon-meninggal-pada-usia-56/

http://www.burberryoutlet-store.us.com/jawaban-philadelphia-fusion-hasil-turnamen-los-angeles-judi-slot/

https://www.charmspandora.us.com/opsi-memilih-tempat-duduk-dalam-permainan-judi-slot-mempengaruhi-hoki-kemenangan/

http://www.coachoutletonline-sale.us.com/tabel-batas-waktu-dari-semua-jackpot-hari-untuk-beberapa-judi-slot/

http://www.curryshoes.us.com/aturan-taruhan-judi-slot-california-dicabut-dari-diskusi-untuk-tahun-ini/

http://www.yeezyboost350v2shoes.us.com/analogi-pertaruhan-judi-slot-online-dari-awal-anda-pasang-taruhan/

http://www.filashoes.us.org/ketahui-kunci-mendapatkan-keuntungan-dari-agen-judi-slot-paling-dipercaya/

http://prozac.us.com/hitung-biaya-untuk-bermain-penting-untuk-kesuksesan-judi-slot/

http://www.air-max.us.com/imbas-harapan-positif-tentang-kesempatan-pot-judi-slot-yang-semakin-tinggi/

http://www.ralphlaurenoutlet.in.net/bagaimana-trick-mainkan-judi-slot-di-bawah-ini-panduan-judi-pemula/

http://www.louboutinshoes.in.net/pilah-bagian-dua-set-dan-perjalanan-pembicaraan-texas-judi-slot/

http://www.pandora-jewelrys.us.com/saran-penting-dalam-judi-judi-slot-online-untuk-naikkan-prosentase-win/

http://www.coach-factoryoutlets.us.com/taruhan-john-slapshot1085-forlenza-menangkan-wsop-online/

http://www.red-bottoms.us.com/celah-matt-berkey11_s4y-berkey-warga-las-vegas-judi-slot-mengalahkan-a-field-of-2-408/

http://www.michael-kors-handbags.us.org/tanggapan-bagaimana-argentina-lampropulos-pergi-ke-judi-slot-millionaire/

http://www.cheapmichaelkorshandbags.us.org/investasi-manajemen-perjudian-telah-memutuskan-mike-aponte-dipersilahkan-untuk-bermain/

http://synthroid.us.com/bagian-penting-analis-memprediksi-pendapatan-650-juta-tahunan-untuk-perjudian-online-michigan/

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul