Lumea afacerilor este dominata, de mai multe decenii, de antreprenori si de companii care provin din tarile anglo-saxone. Statele Unite ale Americii si Marea Britanie, dar si tari precum Canada, Australia sau Noua Zeelanda au companii puternice, implicate in tranzactii la nivel global. In plus, s-a ajuns ca, oricand se intalnesc oameni de afaceri din doua state a caror limba oficiala este diferita, in conversatie sa fie utilizata limba engleza.
In consecinta, oricine doreste sa urmeze o cariera de succes in lumea actuala are nevoie sa urmeze cursuri engleza business, pentru a face fata cu brio unor interviuri de angajare, unor intalniri sau negocieri cu parteneri si colaboratori din lumea intreaga.
Calitatea exprimarii si celelalte beneficii obtinute de cursanti
Centrul de limba engleza Flying Colours organizeaza, de mai bine de un deceniu, atat cursuri de engleza generala, cat si de afaceri, la care au participat angajati din multiple domenii, precum juridic, medical, IT&C, finante-banci sau resurse umane.
Aceasta bogata experienta le-a permis profesorilor sa inteleaga care sunt nevoile specifice in mediul de afaceri actual si sa se adapteze perfect la nevoile participantilor. Cele mai importante dintre ele sunt urmatoarele:
• calitatea exprimarii, obtinuta prin accentul pus pe conversatie in cadrul unor cursuri de engleza business;
• insusirea si imbogatirea unui vocabular specific mediului de afaceri in general, precum si domeniului economic in care activeaza fiecare companie in parte;
• invatarea sau, dupa caz, reamintirea si consolidarea regulilor fundamentale ale gramaticii limbii engleze. Intr-adevar, cunoasterea acestora este esentiala pentru a vorbi corect si a exprima cu claritate idei si strategii de actiune;
Pentru a se ajunge la claritatea exprimarii, participantii la cursuri engleza business primesc mai multe tipuri de sarcini. Unele dintre acestea sunt individuale, precum prezentarile de business sau discursurile. Altele sunt colective si se desfasoara fie in pereche, fie in grupuri mai mari, asa cum este cazul simularii unor intalniri de afaceri sau alte unor interactiuni cu potentiali clienti. Trainerii monitorizeaza cu atentie toate aceste activitati si ii ajuta in timp real pe participanti sa se perfectioneze.
Personalizare si adaptare totala la nevoile cursantilor
Participantii la cursuri de engleza de business au nevoie sa isi insuseasca vocabularul specific domeniului propriu de activitate si sa faca fata unor situatii reale care apar constant in timp ce lucreaza. Pentru realizarea acestor obiective, in cadrul pregatirii sunt identificate si valorificate mai multe tipuri de materiale ajutatoare, de la manuale si jurnale stiintifice la documentatii tehnice si inregistrari audio si video.
De asemenea, se tine cont nu numai de caracteristicile fiecarei ramuri economice, ci si ale fiecarui departament din cadrul unei companii. De exemplu, in cazul angajatilor de la departamentul call-center se pune accent pe perfectionarea pronuntiei, articularea corecta a tuturor sunetelor sau pe pronuntia cuvintelor omofone, prin numeroase exercitii de intonatie si de pronuntie. Pe de alta parte, angajatii din departamentul back-office au nevoie in primul rand de imbunatatirea abilitatii de redactare a unor texte scrise.
In acest fel, participarea la cursuri engleza business imbunatateste in mod semnificativ calitatea exprimarii si formeaza baza necesara pentru a construi o cariera de succes.