Cum în prezent cele mai importante lupte pentru a câștiga atenția publicului și o cotă de piață cât mai însemnată aparțin mediului online, interesul pentru a identifica cât mai multe canale pentru promovare este din ce în ce mai mare. Astfel toate companiile ce își doresc o prezență cât mai diversificată și cât mai activă în online au nevoie să recurgă și la native advertising. Acesta este parte integrantă a oricărei strategii de marketing și aduce beneficii importante și din punct de vedere SEO.
Ceea ce apare ca și conținut sponsorizat este forma de native advertising cea mai des întâlnită. Producerea de conținut sponsorizat este o parte integrantă a oricărei intenții de a obține o vizibilitate cât mai bună, a atrage un trafic cât mai mare către un site și a crește rata vânzărilor.
Datorită interesului crescut pentru rețelele de socializare, conținutul sponsorizat pe acestea este una dintre cele mai populare metode de promovare, cu costuri avantajoase, expunere ce poate fi bine targetată și feedback imediat.
Prezența în mediul online prin advertoriale seo, articole de blog, ghiduri de cumpărare, articole pe diverse platforme de specialitate, postări realizate de bloggeri cunoscuți și influenceri reprezintă și ele variante de native advertising din ce în ce mai utilizate și mai apreciate.
Sursa: Care sunt cele mai utilizate forme de Native Advertising ?










