
Materialele promotionale au fost si continua sa fie un mijloc de a va face cunoscuta afacera, de a va promova serviciile si se a tine legatura cu clientii multumiti. Materialele promotionale sunt imperuna cu celelelte metode de promovare „sufletul afacerii”.
Produsele promotionale trebuie sa fi impecabile, sa reprezinte imaginea a serviciilor pe care le oferiti, sa ramana in memoria clientului sau a potentialului client si, bineinteles, sa impresioneze in mod pozitiv. Toate elementele cu carcater promotional trebuie atent ralizate de specialisti, pentru ca fiecare detaliu conteaza! Creatorii de materiale de marketing, stiu cu precizie ce impact au toate detaliile asupra perceptiei clientului: sigla firmei bine imprimata, numarul de telefon vizibil, si celelalte detalii sunt doar cateva aspecte ce trebui luate in considerare, pentru a fi siguri ca mesajul pe carre doriti sa il transmiteti va ajunge la tinta. Combinarea culorilor, alegerea caracterelor si dimensiunea acestora dar si alegerea tipului de materiale promotionale care vor purta marca afacerii sunt alte aspecte ce nu trebuie ignorate. Aceste aspecte vor asigura ca investiti banii cu adevarat, si nu ii veti pierde in diferite sertare sau cosuri de gunoi.
Pixurile, agendele, mapele, calendarele, instrumentele de scris si trusele cu scule personalizate pot deveni materiale promotionale cu impact deosebit asupra imaginii afacerii pe care o desfasurati. Aceste produse promotionale de la Lexivo, sunt destinate sa impresioneze si in acelasi timp sa va faca brand-ul companiei mai usor de recunoscut. Materialele promotionale realizate in stransa colaborare cu clientii sunt adaptate nevoilor acestora, sunt personalizate si sunt create pentru a creste imaginea fimrei.
Din experienta vasta, specialistii au observat ca materialele promotionale precum canile, termosurile, gentile, ruxacurile si obiectele electronice, sunt mai apreciate de clienti pentru ca au pe o latura mai practica. Studiile de piata au demontrat ca persoanele care au un USB personalizat, de la o companie care ofera servicii vor contacta acea firma in vederea colaborarii. Analistii sustin ca obiectele promotionale care sunt des utilizate precum USB-ul, pixul, sau agenda au impact mai mare fata de alte materiale sau alte forme de publicitate (reclame radio, afise, pancarde, reclame online ), pentru ca sunt mai personale si creaza o relatie cu potentialul client. De aceea este important ca toate produsele promotinale sa fie de cea mai buna calitate.
Cand vine vorba de imagine si investirea banilor toate detaliile sunt importante fapt pentru carre specialistii Lexivo sunt alaturi de afacerea voastra si va indruma sa o faceti mai usor cunoscuta lumiii, mai accesibila si mai apreciata.