
Traim in secolul vitezei, in care digitalul pare a fi mai presus de orice. Bine spus – pare. De ce? Pentru ca inclusiv in momentele in care oamenii sunt conectati la ceea ce se intampla in lumea virtuala – logati pe Facebook pentru a vedea ce le fac prietenii, urmarind noi poze cu mancaruri fantastice pe Instagram sau stirile din lume pe scurt pe Twitter, ei raman inconjurati de obiecte fizice. Iar acestea sunt cele care tind sa ii aduca pe acestia cu picioarele pe pamant.
S-a terminat bateria telefonului? De cate ori nu ai auzit: ”Dan, sa iei de la birou si incarcatorul meu powerbank, cel personalizat cu Patria Bank, pe care l-am primit la evenimentul din primavara!
Ai nevoie de un rucsac pentru a-ti lua laptopul cu tine in vacanta la Paris? Tii minte rucsacul antifurt Bobby pe care colaboratorii de la CRH ti l-au oferit anul acesta? Acum este mai mult decat util, nu doar ca iti transporti cu el laptop-ul, dar te face sa te simti mai in siguranta in orice aventura urbana.
Vrei sa transferi informatii repede de pe un calculator pe altul, dar esti in inima muntilor? Vezi stick-ul USB de la chei, cel pe care l-ai primit cadou la Still cu ocazia evenimentului de marketing la care ai participat, iar pentru ca iti este foarte util, si vrei sa il ai mereu cu tine, i- ai atasat cheia apartamentului, transformandu-l in breloc.
Fie ca ne place, fie ca nu, inca traim intr-o lume a obiectelor fizice. Agresiunea mediului online care ne bombardeaza cu reclame, punand presiune pe vanzare, a condus la diminuarea impactului pe care acestea il au si care este din ce in ce mai mic, iar trendul sa se schimbe de la o zi la alta.
Intrucat brandurile cu care intram in legatura sunt tot mai aproape de noi, la propriu si chiar incepem sa ne identificam cu ele, de aceea, deciziile de cumparare le luam emotional, influentati de atasamentul nostru pentru brandul respectiv de favorabilitatea cu care il tratam.
Oamenii au tendinta sa recomande companiile care le sunt aproape. De ce? Pentru ca apreciaza experientele pozitive traite si memorabilitatea brandurilor care s-au difernetiat. Cu cat produsele promotionale personalizate pe care le folosesti in promovare sunt mai utile si de mai buna factura, cu atat promotionalele vor luca mai mult timp pentru tine.
Daca doresti sa fii tinut minte, lasa-ti amprenta pe toate lucrurile care iti inconjoara clientii. Produsele promotionale personalizate – functioneaza.
Vinzi legume si fructe? Ofera clientilor tai sacose textile trainice cu logo-ul si adresa magazinului tau, si vei fi promovat gratuit in tot orasul, chiar si in magazinele competitiei, iar un magnet pentru frigider, un sort sau un cantar personalizat ii vor aminti de tine atunci cand trebuie sa ia urmatoarea decizie de cumparare.
Citeste articolul complet pe http://www.tropeum.ro/blog/2018/10/25/importanta-produselor-promotionale-in-promovare/