Criteriul National

Brand Awareness prin tampografie – soluție publicitară de top pentru 2019

Brand Awareness prin tampografie – soluție publicitară de top pentru 2019
ianuarie 29
17:26 2019

Cu toate că internetul a devenit un suport aproape perfect pentru comerț, încă nu se pot muta online absolut toate modelele de business. Și probabil nici nu se vor putea muta online vreodată la nivelul la care să nu mai depindă de comerțul real. Atât timp cât va exista comerț clasic, desfășurat prin societatea reală, va exista și nevoia de publicitate clasică, situată la popul opus publicității online. Printre cele mai bune metode de promovare clasică, astăzi funcționează cu succes campania de brand awareness bazată pe oferirea de materiale uzuale, imprimate cu logo-ul companiei (tampografie, gravură, serigrafie, print digital policrom, etc).

Un pix cu brandul companiei dăruit unui potențial client poate să trezească mai multă atenție atât lui dar și celor din jur decât un simplu flyer sau o broșură, hârtii publicitare pe care oamenii oricum au obiceiul să le arunce la gunoi. Această metodă publicitară de a construi brand awareness prin intermediul obiectelor utile celor din jur este de departe cea mai modernă, cea mai eficientă și cea mai ieftină dacă ne gândim pe termen mediu și lung.

Dacă în urmă cu câțiva ani nu multe erau companiile care doreau să investească în materiale promoționale de înaltă calitate și utilitate, astăzi antreprenorii au înțeles faptul că oamenii s-au schimbat și dacă s-au schimbat, trebuie să se adapteze. Trăim vremuri în care un simplu accesoriu precum telefonul mobil poate să valoreze de la 1000 de euro în sus, oamenii au alte standarde, alte așteptări de la materialele publicitare.

Prin tampografie însă, se poate pătrunde dincolo de această barieră materialistă instalată în societatea moderă printr-un concept simplu, pe care ne-am obișnuit să-l numim „utilitate”. De pixuri de exemplu are nevoie toată lumea, puțini ar fi cei care ar arunca la gunoi un pix primit în scop publicitar, cum ar face probabil subiecții în proporție de 99% cu un fluturaș sau cu o broșură. Atât timp cât publicitatea va fi mână în mână cu utilitatea, conceptul brand awareness va avea foarte mult de câștigat. Prin tampografie se poate imprima rapid în cantitate mare orice logo sau slogan pe produse din plastic, metal, sticlă, carton, lemn, plută, piele etc. Nu prea contează suprafața obiectului care urmează a fi personalizat, tampografia are soluții atât pentru suprafețe plane cât și pentru suprafețe curbe.

De asemenea, culorile pot fi multiple, singura restricție fiind în materie de dimensiune a imprimeului, LOGO-ul se poate imprima pe o suprafață maximă de 50 x 50 milimetri. Desigur, vor fi antreprenori, ori manageri care vor spune că aceste costuri pe care tampografia le aduce sunt destul de mari comparativ cu bugetele lor, sau comparativ cu fluturașii care se împart de obicei. Aici ar fi câteva lucruri de precizat. În majoritatea țărilor din vestul Europei, de la care obișnuim să luăm lumină în materie de orice, se practică de ani buni acest tip de publicitate modernă.

Companiile care investesc de obicei în brand awareness prin obiecte uzuale sunt de obicei companii mici, care sunt recent intrate pe piață și care asemenea companiilor de la noi, nu prea au bugete mari.

Cu toate acestea, preferă să investească puțin în obiecte de calitate, în ideea de publicitate de calitate iar rezultatele sunt pe măsură. E mult mai înțelept să acorzi celor din jur materiale publicitare de calitate pe care să le păstreze, să le folosească mereu și să creeze brand awareness pentru compania ta de fiecare dată când obiectele sunt folosite, decât să investești mult în metode de promovare total depășite și ineficiente. Acum rămâne la alegerea voastră pe care variantă mergeți, însă ideal ar fi să încercați pe cât posibil să vă adaptați cerințelor moderne, în materie de publicitate offline.

Despre autor

Stefan

Stefan

Articole similare

Editia Digitala

Criteriul National prima pagina

EDITORIAL

România…Inteligența Artificială…Guvernul… - EDITORIAL

danielmihai de prof.dr. Daniel Mihai

Dacă nici acum nu vă vine să credeți, guvernul Dăncilă lucrează la strategia națională pentru Inteligența Artificială. Este inimaginabil, aproape de necrezut, dar elaborarea și ratificarea primei strategii naţionale în domeniul Inteligenţei Artificiale va fi o realitate.
Deseori,obișnuiți cu puțin din ceea ce ne tot oferă „din plin” viața aceasta, nu prea realizăm și nu prea știm să reacţionăm la acest soi de anunț oficial. Iar ceea ce este frapant vine de-acum înainte.

Da, stimabilelor și dumneavoastră onorați domni. Din moment ce a fost declarat „liber la Inteligența Artificială”, consecințele și desele implicații ne vor afecta destinele. Poate părea ceva de domeniul SF,dar tocmai ultimele evenimente au început să contrazică „scenariul.”

A trecut moda când mai auzeam de un nou studiu care descria savant implicațiile profunde pe care le au progresele din domeniul inteligenței artificiale. Iar, inevitabilul s-a pridus.Au căzut în derizoriu acele minți luminate, dimpreună cu toata adunarea numeroșilor experți, a think tankuri sau a celebritățilir din Silicon Valley care își dădeau cu presupsul că aplicațiile practice ale Inteligenței Artificiale urmează să ne schimbe viețile în moduri greu de imaginat.

Inteligenţa artificială este trecută de faza „copilăriei”. Acest lucru îl demonstrează unele experimente eşuate care au avut loc. Iar aici dau ca exemplu cazul „adolescentului” Tay al Microsoft, un robot bazat pe inteligenţă artificială care putea dialoga cu utilizatorii de Twitter. Acesta a devenit nazist în câteva ore, compania fiind nevoită să îl retragă. Incidentul a arătat limitările pe care le au maşinile, incapabile deocamdată să facă diferenţa între bine şi rău sau să dea dovadă de empatie.

Dar, ce anume împiedică pentru ca maşinile să ajungă la astfel de însuşiri umane?

Sunt destui semeni care se tem că inteligenţa artificială va fi folosită ca armă, de guverne sau grupări teroriste. Un astfel de sistem avansat, capabil să înveţe, ar putea să compromită orice sistem informatic şi să aibă acces la informaţii extrem de importante. Mai mult, ar putea lansa atacuri cu arme periculoase şi pot da naştere unui război devastator.

Iar acum, „onor” guvern al acestei colonii susţine cu o frenezie de nedescris această modă, dând dovada unui servilism exemplar! Oare cărui scopuri servește?

citeste in continuare

REDACTIA

Director fondator: Daniel C. Iorgu

Redactor Sef: prof. dr. Daniel Mihai

Senior Editor: prof.univ. Mircea Vintilescu

Editorialist: Florin Budescu

Corespondent UK: Alina Pop

Corespondent Spania: Fabianni Belemuski

Fotoreporter: Daniel Paun

Reporter: Daniel Hintergraber

Redactori: Marian Nedelea, Gabriel Dumitru, Iulia Grajdieru, Elena Scripcaru

Disclaimer

Responsabilitatea juridica in cazul editorialelor/ articolelor redactate de invitatii permanenti sau invitatii speciali aparține în exclusivitate autorilor.

Dacă cineva se simte lezat într-un fel de vreun articol de pe acest website, poate trimite un drept la replică care va fi publicat în articolul respectiv.

CONTACT

CRITERIUL NATIONAL
Cotidian online de stiri si atitudine
ISSN 2393-4891
ISSN-L 2393-4891

Redactie: contact@criteriul.ro

Redactor Sef: daniel.mihai@criteriul.ro

http://buyabilify.us.com/investasi-lanjut-pastikan-bahwa-awal-judi-slot-dapat-dimainkan/

http://www.ultraboost.us.com/gagasan-alek-stasiak-memenangkan-gelang-kedua-tahun-wsop-judi-slot-berjalan/

http://www.supreme-clothing.us.com/saat-bermain-judi-slot-kita-sudah-alami-dealer-baik-serta-jelek/

http://www.hermes-belt.us.com/spesifikasi-runner-up-acara-utama-world-series-of-judi-slot-darvin-moon-meninggal-pada-usia-56/

http://www.burberryoutlet-store.us.com/jawaban-philadelphia-fusion-hasil-turnamen-los-angeles-judi-slot/

https://www.charmspandora.us.com/opsi-memilih-tempat-duduk-dalam-permainan-judi-slot-mempengaruhi-hoki-kemenangan/

http://www.coachoutletonline-sale.us.com/tabel-batas-waktu-dari-semua-jackpot-hari-untuk-beberapa-judi-slot/

http://www.curryshoes.us.com/aturan-taruhan-judi-slot-california-dicabut-dari-diskusi-untuk-tahun-ini/

http://www.yeezyboost350v2shoes.us.com/analogi-pertaruhan-judi-slot-online-dari-awal-anda-pasang-taruhan/

http://www.filashoes.us.org/ketahui-kunci-mendapatkan-keuntungan-dari-agen-judi-slot-paling-dipercaya/

http://prozac.us.com/hitung-biaya-untuk-bermain-penting-untuk-kesuksesan-judi-slot/

http://www.air-max.us.com/imbas-harapan-positif-tentang-kesempatan-pot-judi-slot-yang-semakin-tinggi/

http://www.ralphlaurenoutlet.in.net/bagaimana-trick-mainkan-judi-slot-di-bawah-ini-panduan-judi-pemula/

http://www.louboutinshoes.in.net/pilah-bagian-dua-set-dan-perjalanan-pembicaraan-texas-judi-slot/

http://www.pandora-jewelrys.us.com/saran-penting-dalam-judi-judi-slot-online-untuk-naikkan-prosentase-win/

http://www.coach-factoryoutlets.us.com/taruhan-john-slapshot1085-forlenza-menangkan-wsop-online/

http://www.red-bottoms.us.com/celah-matt-berkey11_s4y-berkey-warga-las-vegas-judi-slot-mengalahkan-a-field-of-2-408/

http://www.michael-kors-handbags.us.org/tanggapan-bagaimana-argentina-lampropulos-pergi-ke-judi-slot-millionaire/

http://www.cheapmichaelkorshandbags.us.org/investasi-manajemen-perjudian-telah-memutuskan-mike-aponte-dipersilahkan-untuk-bermain/

http://synthroid.us.com/bagian-penting-analis-memprediksi-pendapatan-650-juta-tahunan-untuk-perjudian-online-michigan/

Citeste si:

nationalul logo

Constanta Mea

Prahova Mea

Brasovul Meu

Parteneri media exclusiv

Revista presei Raspandacul