
În interacțiunea cu echipa, clienții, potențialii sponsori și alți stakeholderi, spațiul de întâlnire are un rol-cheie: cu cât va fi mai primitor, cu atât deschiderea va fi mai mare, implicarea mai intensă și colaborarea, în ansamblul ei, mai fructuoasă. Tocmai de aceea, este esențial să îți echipezi sala de consiliu cu cele mai bune produse, luând în calcul nevoile participanților la întâlniri.
Iată care sunt cele 4 articole cu care sala ta de consiliu va fi complet transformată:
Întâlnirile membrilor din consiliul director au loc periodic, însă frecvența lor este destul de redusă. Prin urmare, în restul timpului, încăperea ajunge să fie folosită și pentru alte întâlniri: cu clienții, cu potențiali parteneri, cu sponsori etc., motiv pentru care devine importantă crearea unui spațiu potrivit pentru toți.
În general, un mediu de lucru plăcut crește productivitatea, motivația și implicarea, deci o astfel de investiție vine cu numeroase beneficii.
1. Scaune ergonomice
Întâlnirile lungi pot deveni semnificativ mai plăcute dacă îți dotezi sala cu scaune ergonomice. Sedentarismul este o problemă cu care se confruntă o mare parte a populației, în special cei care petrec multe ore pe zi în fața calculatorului, iar scaunele inconfortabile cauzează oboseală, dureri de spate și chiar afecțiuni medicale. În acest context, scaunele ergonomice reprezintă o soluție eficientă în prevenirea problemelor ce pot apărea și îmbunătățirea confortului și productivității pe parcursul ședințelor lungi de consiliu.
2. Ecran interactiv
Unul dintre cele mai noi și mai puțin obișnuite produse de integrat în sala de consiliu este ecranul interactiv. Este un produs de ultimă generație, care integrează cele mai noi tehnologii și creează, practic, un spațiu de interacțiune la dispoziția participanților: permite partajarea oricărui ecran, scrierea, ștergerea, crearea de notițe, majoritatea au și cameră integrată pentru videoconferințe, precum și multe alte facilități, ce vor face ședințele mult mai plăcute. Poți analiza gama de ecrane interactive de pe gutuie.ro, pentru a înțelege mai bine care sunt avantajele acestor produse.
În plus, colaborarea mai facilă a membrilor se va traduce într-o eficiență sporită, generată de o implicare mai bună. Cu un astfel de ecran, vei transmite, în plus, un mesaj foarte important despre businessul tău, și anume că sunteți actuali, moderni, în pas cu schimbările, adaptabili, și că puneți mult accent pe comunicare, un astfel de produs facilitând, practic, colaborarea și comunicarea.
3. Sistem de iluminare inteligent
Uneori, ai nevoie de o lumină plăcută, relaxantă, cu care să creezi o atmosferă prietenoasă, ce stimulează creativitatea și deschiderea. Alteori, când se discută despre chestiuni foarte importante, precum un proiect major sau o decizie cu impact puternic, o lumină rece, intensă, stimulează concentrarea.
Contează și momentul zilei, respectiv anotimpul, dar și preferințele participanților la întâlnire. Toate acestea pot fi controlate sau ajustate prin intermediul unui sistem de iluminare inteligent.
4.Sistem audio premium
Îmbunătățirea sunetului din sala de consiliu va face discuțiile mai ușor de purtat și de înțeles. După nevoi, buget și numărul obișnuit de participanți, te poți orienta spre un sistem audio mare, sofisticat, sau unul mai compact. Contează și forma sălii, din perspectiva acusticii, precum și dimensiunile ei, așa încât este indicat să discuți cu un specialist, care te va îndruma în alegere. Comunicarea va fi mult mai eficientă și înțelegerea mai bună, ceea ce va încuraja implicarea mai multora dintre cei prezenți.
Aceste articole vor schimba complet nu doar designul sălii de consiliu, ci și energia în timpul colaborării, așa încât vei lucra cu oameni mai motivați, mai relaxați, mai implicați și mai ales mai productivi și mai eficienți.
Sursă foto: pexels.com